
Program skupia się na rozwoju inteligencji emocjonalnej i empatii opierających się na uwadze, aktywnym słuchaniu, odczuwaniu rezonansu emocjonalnego, a także uruchomieniu duchowości.
Dzięki zajęciom młodzież nauczy się działania na rzecz istotnych wartości i dobra wspólnego, a przede wszystkim, na rzecz siebie. Młody człowiek dowie się, w jaki sposób pokierować swoje emocje, tak by wpływały na konstruktywne działanie. Pozna również metody radzenia sobie ze stresem i złością oraz sposoby ułatwiające pracę na pozytywnych emocjach.
9 latki
Dziewięciolatki są ciekawe świata, charakteryzują się samodzielnością i pokazują wiele umiejętności. W tym czasie tata staje się ważną osobą dla dziecka – zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców. Dla chłopców jest wzorcem męskości, dla dziewczynek odwagi i siły, dodatkowo to zazwyczaj on pozwala na większą samodzielność w działaniu dziecka. Duża wrażliwość dziecka trwa – łatwo jest je skrzywdzić i sprawić przykrość, szczególnie ważna jest dla niego akceptacja i aprobata.
Metoda
Podręcznik z ćwiczeniami, które zabezpieczają rozwój: kompetencji emocjonalnych i poznawczych, a także kompetencji społecznych. W skład zestawu wchodzą:
- scenariusze do prowadzenia zajęć;
- karty pracy dla uczniów;
- rozsypanka zdjęć;
- emonakładaki;
- maskotka JA.
Organizacja spotkań
30 spotkań (2 x 60 minut + przerwa)
1 spotkanie w tygodniu.
Cena: 150 zł miesięcznie, lub 1350 zł cały kurs.
Wszystkie materiały edukacyjne w cenie
kursu!!!
10 latki
Dziesięć lat to już tylko mały krok do nastolatka. Dziecko dziesięcioletnie ma pozytywne nastawienie do świata i otoczenia, jego pogoda ducha bywa wręcz zaraźliwa. Dziesięciolatek darzy sympatią swoich najbliższych, faworyzując tatę. W tym wieku dziecko już jest samodzielne i mniej skryte niż na wcześniejszych etapach. Należy jednak bacznie obserwować dziecko, bowiem w tym czasie pojawiają się problemy szkolne – wśród chłopców jest to często agresja fizyczna w formie bójek, dziewczynki wykluczają ze swoich kręgów stosując ostracyzm.
11 latki
Jedenaście lat to początek wchodzenia dzieci w nastoletni bunt. W tym okresie to rówieśnicy stają się najważniejszą grupą społeczną – to ich zdanie liczy się najbardziej. Dzieci chcą być niezależne i samodzielne. Ta potrzeba samostanowienia o sobie manifestuje się często zachowaniami, które można uznać za nieodpowiednie. Młody nastolatek doskonale trafia swoimi działaniami w normy, które zostały mu wpojone w domu, robiąc na przekór. Świadczy to jednak o tym, że doskonale zdaje sobie sprawę co jest właściwym zachowaniem, a swoim postępowaniem bada granice. Dzieci w tym okresie bardzo interesują się nauką i szukają swoich pasji, na które potrafią poświęcać godziny.